Feb 13, 2010

Selamat Sambung~

Assalammualaikum dan Salam Senyum..

Sudah agak lama aku tak update blog kesayangan aku nie. Akibat banyak kekangan yang membuatkan aku tidak berpeluang untk menaip. huhu.

Jadi, aku ingin mengucapkan kan, Selamat sambung belajar kepada rakan2 aku yang akan melanjutkan pelajaran mereka di luar negara. pada minggu lepas, Muhammad Adi menjemput aku ke majlis kesyukuran di rumah beliau. Alhamdulilah. aku berjaya meloloskan diri untuk hadir ke sane. Rindu bangat same beliau. Hehe. Terima kasih ajak aku.

Pape pun, aku doakan segala-galanye baik untuk ko.




Adi dan Aku


Aku, Reksi, Adi dan Faten


Dalam majlis ini, aku dapat berjumpa dengan Faris aka Reksi dan Faten. Lame tak jumpa mereka. Macam2 ceritera yang keluar. Best2. InsyaALLAH, kite jumpa lagi. K

Salam Rindu kepada semua.


*kepada rakan2 lain yang menerbangkan diri ke luar negara, selamat sambung belajar juge erk.Semoga segala-galanye selamat dengan izin dan keberkatan-Nya. InsyaALLAH. Amin.

(Adi sudah berlepas ke negara Kangaru pada 9/2 yang lepas)



4 comments:

Usagi said...

Naqib ni...
Pakai baju melayu warna itam.
Dah nampak smart da.
Skali tgk seluar....
huhuhu....
Lari tema trus.
Hahahaha!!!!

w a f f l e said...

naqib pakai seluar ape tu naqib ?? :))

cahayalembut said...

wah, bahagianya dapat study kat overseas~ hua3

pencari sejati said...

kak yong
eh, same je la tema nyer..huhu

waffle
pakai seluar yg femes ar kat penang tue....haha

cahayalembut
nape bahagia? sumer tempt same jer...mencari ilmu kan.