Mar 26, 2010

Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS) Hari Terakhir

Assalammualaikum dan Salam Senyum.

Alhamdulilah. Berakhir sudah PBS ku di SK Seri Sitiawan Manjung Raya. Aku tidak sempat membuat coretan2 akibat kekangan masa yang aku hadapi. Huhu. Pape pun, memang seronok dan bez. Banyak perkara yang aku belajar. Semua tue adalah pengalaman yang berharga.







Jadi, aku akan pulang ke Pulau Pinang untuk menyambung pembelajaran aku untuk menjadi seorang guru. Banyak perkara yang menunggu aku di sana. Huhu. Semoga berjaya kepada semua. May ALLAH bless u oll.

Terima kasih kepada semua warga SKSS yang banyak memberi kerjasama sepanjang aku berada di sana. Begitu juga kepada rakan2 yang bersama aku di sana, Firdaus, Syuhada dan Lailatul dari IPG Sultan Mizan. Gd luck sumer.

Assalammualaikum....


4 comments:

ronaldo said...

semnagat hang. mesti pindu oh lepas ni kat budak2 tuh.

Adib said...

pakai sampin senget lorh

pencari sejati said...

ronaldo???????
err...semgt berkobar-kobar sampai terbakar. haha.

abe
baek~

pencari sejati said...

cdgn budak2 nie. hehe