Dec 18, 2008

memori lestari episod 3

sori la sumer.. sbb lame update...
ye la.. bz skit kan... hahaha
so.. untk episod yg latest nie... aku akn cite n upload pic pasai persembahan yg ad pada mlm 2...

nie penyanyi yg di import dr negara arab.. habibi ya maulana... hehe... bakal penganti siti kot..

yg nie.. mmg hebat la nyayi deme mlm 2... ad harmoni, ad keserasian.. hehe.. bley kot masuk
gang starz musim 3.... tgk dresing deme... mmg ad gaya la... dh bley la 2.......
dari kiri: aminol, ibnu, chan n adi

bakal gantikan aznil n azwan kot.? hahaha.... put jadi azwan,
ujai jadi aznil... hehehehe.... bley jer kot.... menjadi majlis 2
dgn telatah deme..... congretz...
nie persembahan kanak2 f1... aku lupe la plak name deme 2.... tp kan...
yg aku tau la... yg ujung blah kiri 2.. adalah salah sorg dr anak ayam/ikan si ibnu garit 2
yg lg 3 org 2.... aminol nye plak... huahuahua


nie persembahan yg paling bez la kot.. hehe.. amir n dz bersilat.. hebat deme 2...
aku pun pesilat gk.. xde la hebat cm deme... huhuhu... windu plak nk besilat......

xdpt aku nk tunjuk kat korg video yg ad wak2 mlm 2...
punyer la lame aku upload.. dh dekat 5 jam.. xabes2 lg...
huhuhuhuhu...

No comments: