May 23, 2009

mOgA DiBeRKaTi....

tanggal 22 mei 1990, lahir lah ke dunia ini seorang bayi laki-laki di sebuah negeri bernama Pahang. sekarang menetap di sebuah kawasan terpencil di Perak,iaitu Bota. (hehehe).dengan keistimewaan fizikalnya. rambut keemasan+keperangan. beliau bakal mengegarkan dunia (err..), beliau bakal mengenggam dunia dengan jari nya( hahaha), beliau bakal menjadi manusia yang membantu orang lain yang dalam kesusahan(ok2). inilah dia, bayi yang dulu comel, sekarang sudah berumur 19 tahun (eeeuuuuww) Mohd Adib bin Bakeri!!! (tepuk2) (tepuk2)

p/s:selamat hari lahir, hepi bufday... moga panjang umur n diberkati. aku doakan setiap bende yg ko wat 2, insyaALLAH berjaya.

6 comments:

Adib said...

okeeeeeeeeeeeyyyy -_-!!!

btw tq very much huhu...

Ilyana Fauzy said...

Hoho. Selamat hari jadi.

aMieR_oDEn said...

happy belated birthday la kirenyer kan? selamat panjang umur, murah rezeki n sukses selalu..hehhe

persoalannya kini, apekah hubungan pencari sejati dgn insan yang dimaksudkan?
adakah saudra kandung..atau teman berbicara semata2? hehhe

pencari sejati said...

aku dgn die adalah kawan baik..
die salah sorg kawan baik aku...

hohoho....
p/s:aku tgg ko belanje aku..
haha

Unknown said...

abeee
haha

cimöt said...

aq still nk wish epy belated bday to you abe...even its late i still hope u're epy alwiz ya,,,