Dec 29, 2009

2-1

Assalammualaikum dan Salam Senyum Semesti


Selepas mencatat keputusan seri 0-0 dengan pasukan Birmingham, Chelsea kembali bangkit dengan mencatatkan kemenangan dengan pasukan Fulham. 2-1.


Pada separuh masa pertama, Fulham mendahului dengan 1-0 hasil jaringan Zolta Gera. Namun, pada separuh masa kedua, hantaran cantek Ivanovic kepada Drogba, disudahi dengan tandukan tepat ke gawang gol. hehe.

Lepas tue, Smalling cuba menyelamatkan bola yang hampir masuk gawang, namun bola tue nak gak dok dalam gawang gol tue. haha.




Tahniah. Kekalkan prestasi even xde pemain2 seperti Anelka n Drogba. Bak kate Ancelotti, nie la peluang pemain muda tunjukkan kehebatan masing2. Chelsea mengakhiri tahun 2009 dengan mengekalkan kedudukan sebagai peneraju liga. Harap2, musim nie, Chelsea Juara EPL. Juge Juara UEFA.

6 comments:

anak pak man said...

harap2 camtu gak!

Adib said...

apsal salam senyum semesti bahahaa

shakinah said...

dah bertahun tinggalkan semesti pun still cakap ' salam senyum semesti'.

macam mane senyum semesti weh? hahaa

phyto hystrix said...

slm,

lps ni nak tulis dkt blog 'salam JESS' le pulak. (promo sekolah,hurei!)

perenggan ke2 tu agak lwk. ade ke pengulas sukan boleh ckp 'lepas tue' dlm ulasan bola sepak...hahaha!

en naqib,en naqib... (geleng2 smbl senyum JESS)

pencari sejati said...

anak pak man
yap!! hope so..

abe
hehe. saje. trademark aku. ko tau x, ad org kate, budak2 semesti, kalo senyum, hampir same. hehe.

kinah
cube ko senyum?then tgk cermin. senyum lebar2 skit. haa..cm tue la senyum semesti. haha


phyto
haha. silakan la. xpe2. promote la. hehe.
err...keme bukn pengulas sukan la. hehe
cik phyto, cik phyto ..(angguk2 sambil senyum SEMESTI)

teech ryza said...

xpa laa..ex semesti gak,,,;p
blog ak slalu update layout je la bro..hahaa