Dec 12, 2009

Teran2!!! Push2!!!

Salam senyum Semesti sumer.....


Mengumumkan Cik Mimi telah melahirkan anak2 yang cute2 n comey2. (persoalannya, nape Cik plak?) Taniah2!!



Sumer nie berlaku pada 10/12/09=ari kamis. Saya sebagai bidan yang bertanggungjawab, berasa lega dan sangat gumbira dengan kelahiran 2 (ekor) anak yang bajet cute n comey. Semasa beliau dalam keadaan yang tidak terurus dan ketakutan dan kesaketan dan keriangan dan pelbagai lagi perasaan, bidan beliau telah menjalankan tugas dengan jayanya..




Ini kerana, bidan beliau (berasa lagi kelam kabut, x tau nk wat pe) telah menyambut bayi2 yang comey2...(same cm tuan die) hohoho. Bile jer air ketuban beliau telah pecah, cepat2 jer suro beliau "teran2!!! push2!!! push2!!"
kecoh 1 rumah..haha


Terima kasih daun keladi di ucapkan kepada bidan beliau erk... tocey2. Begitu juga supporter2 yg ada. tocey2 ubi kayu.



Ini merupakan kelahiran yang ke-6 rase nyer. Harap2, 2 (ekor) anak beliau nie dapat bertahan sehingga dewase...huhu



*gumbira melihat Cik Mimi dgn anak2 nyer...Bajet comey jer Cik Mimi tue.huh!!
**wat muke cute plak Cik Mimi nie..air kotor nie sape yg nk bersihkan? ha2??!!
***Lekuk gk kepale Cik Mimi nie...

9 comments:

ChocohoLic is Me said...

errr..
mmg keco pon~
bidan berjaye kunun.. cettt~

Usagi said...

erk... Biar benor...?
Dia beranak kat mana?
Ibu tak bising ke?

pencari sejati said...

cik fatin
berjaye la..haha

kak yong
die beranak kat luar..
ibu pun bising gk la..makin kecoh jadinye

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

tahniah2...da jdik bapak kali ke 6 yek???bapak???hahahaha......
p/s:nak sekor leyh??leyh la....huhuhu....

pencari sejati said...

miss ashy
errr......bapa..x..mane ad
haha
xlbey2..mane bley bg..huh..hehe

(mIsS AsHy)musafir di bumi ALLAH said...

ala...
kedekut....
tak mo kwan...hahaha....

pencari sejati said...

miss ashy
mane ad kedekut..juz..x bg jer..
hehe
xnk kawan sudah..huhu

phyto hystrix said...

slm,

tahniah...


cik mimie.


tahniah jg utk en naqib. (ek,ni cik mimie yg hepi ke,tn cik mimie yg hepi ni?) hehe! oh ye,post kpl selam br je siap klu nk tgk..tiket dah blh ambk dah, :)

pencari sejati said...

cik phyto hystrix
cik mimi say tq...hehe
ouh, dh siap erk..ok2..tqq...