Aug 22, 2009

salam ramadhan....


assalammualaikum rakan2....

dikesempatan ini, aku nak mengucapkan "selamat berpuasa".. "salam ramadhan"..
dgn kehadiran bulan yang penuh barakah dan mulia ini...marilah bersama-sama kita menambah amal ibadat kita...merebut segala peluang dan ruang untuk mendapat keberkatan ALLAH.


manusia ini tidak sempurna..tetapi ALLAH telah menjadikan kita dengan kelebihan-kelebihan yang berlainan setiap manusia...

aku hendak memohon maaf jika ada sebarang kesalahan yang aku lakukan secara langsung atau tidak langsung.


selamat hari lahir aku ucapkan kepada ayahandaku, AHMAD SHOKHAILY BIN TAHARIN. semoga panjang umur dan sihat selalau. terima kasih atas segala-galanya. u ar da BEST!!
segala harapan ayah, naqib akan cuba tunaikan...

naqib doakan kesejahteraan ayah di dunia dan akhirat...









4 comments:

haziqaanes said...

ko sorg jek yg bajet ensem dlm pic di ats.

athirah mohamed~ said...

selamat berpuasa naqib~

hiihi =D


and selamat bufday pakcik~
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, insyaALLAH =D

phytohystrix said...

slmt bpuasa n maaf jg atas slp slh.. slmt hr jd bt bapa encik,smg bliau dmrhkn rzki n sntiasa sht hndknye..amin!

pencari sejati said...

sicipot
aku tau aku nie "bajet" jer lebih..huuhuhu

athirah
selamat berpose gk..

phyto
same lah kite