Jan 31, 2009

bYe~

alhamdulilah....
team UPM dpt masuk final.. bertemu MMU...
gud luck to fazil, kak biha, kak fiza n badri untk mlm nie...
sori la.. org x dpt nk tgk mlm nie sbb dh nk balik...huhuhu..
sedey tetibe...

sepanjang aku berada di UM@ASTAR nie.. byk ilmu yg bley aku korek dalam2...
segala yg baik 2, aku akn gune kan untk meningkatkan mutu perdebatan aku...
insyaALLAH...

pelbagai ragam manusia yg aku lihat di sini..
aku juge berjumpe dgn ex senior semesti aku...

so, b4 aku nk balik nie, gud luck again to team UPM...
semoga berjaya....
doakan aku selamat sampai...hahaha
kul 10.30 mlm nie ke manjung...

secare tuntas nyer(tetibe), semoga nya OK...hehehe

4 comments:

frxnk said...

Naqib masih debate?
waohh.
xpenat ke?
i think I won't debate kat U nanti.
malas maa.
(unless they offer me U$D 1,000,000)
hhe. :)

Anonymous said...

oh, sokong upm rupanya...=.=
abg naqib ni org utara eh?
0.0?

Anonymous said...

naqib, thanx sebab datang...
nanti kalau dapat join lagi, welcome!!
terima kaseh tolong ambilkan air... hehe~

pencari sejati said...

frankie
nk bayo ko byk 2???
mmg gilo la... ko pun kalo jual diri, murah jer...wakakakaka

adik syaza
upm la..hehe
perak xde la utara sgt...

shebby
same2 untk sumer nyer...