Jan 7, 2009

eNtAh LeR.... HuAhUaHuA!!

dh 3 ari aku ad kat I4P nie.... jadual dh dpt, tp memenigkan. lecturer dh start kelas. naseb baek dh start, kalo x... busan GILE la!!!.huhu.. tp stil ad lecturer x masuk. xpe la.. mayb die sebuk kan. satu lg perkare yg aku rase semcm, pasai result la... x kuar2 lg.. aku x tw la nk ckp pe. kawan2 IPG laen dh kuar dh. IP ktorg jer x kuar lg. bertambah cuak la jd nyer. tp aku dh tau dh 1 paper. alhamdulilah..hehe... juz ad 1 paper 2 aku x kompem. bg aku, lulus pun kire ok la. even paper lain aku target A, tp paper satu lg nie, aku nk lulus jer. dh cukup. tp kalo dpt more then dat, alhamdulilah la.. sumer org bersuke bersuki...

elaun dego citer, bulan tige baru masuk... gile!! nk beli yg belambak lg. subjek KS dh 2 buku, dlm rm70. BM dh 1 buku harge rm45. x tambah lg buku yg blum dipakse beli lg.huahuahua. nk bayor duet t-shirt, baju korporat. byk btol nk gune duet. elaun plak masuk lambt. bukan nyer x bersyukur, tp akibat dr penggunaan yg mendesak. xkn nk mengharap dr elaun FAMA(father n mother) jer kan. kene la berdikari(sedap kari penang) hahahaha.


last skali perkare. pasai debat. debat paling dekat, ASTAR(terbuke UM). date nyer 28 jan nie.
ponig kepalo odeng. team I4P dh semangt nie. untk integriti, maby susah la nk masuk. nk kene counting2 dgn MADUM lg...huhuhu.. tah ler...

juz skrun nie doakan dpt pegi jer. ktorg kene la prepare awl2. salah satu azam aku, memajukan diri dlm dunia perdebatan nie. kite merancg, ALLAH yg tentukan. atas usaha diri...
byk lg bende yg nk kene urus. hanya ketabahan n kesabaran jer yg bley dijadikan kekuatan. cm2 dugaan dlm dunia pemikiran nie... huhu


nie jer la yg aku nk merepek2. hehe. nk sambung skit lg assigment aku( awl2 dh ad!!) huhu..
pada sumer kawan2, moga maju jaye...
bye2...


p/s: hurm, hurm, hurm... tetibe, aku berfikir dgn care yg "BEGITU" semula.

5 comments:

cik manis said...

sian gler ko lmbt dpt elaun!
mktb kwn ak pn dpt lan 2..
ngape eh..

momo said...

tol 2...leaun aku pn blan 3 bwu dapat...
dah lar swasta makin berat lar bebanan nk dpikul..
kahhh3333

Adib said...

hahahaha
padan muka thats all hehe

weyh cuti ni berapa hari
taun bwu cinerr

frxnk said...

Picit.
xpaham la ape2 yang ko tulis tuh.
sumer nye berbau sekolah taw.
err,on the way nk pulang ke skolah kmbali ek m'jadi guru?
hehe.
btw,all the best!
(abes la bebudak skola pasni,naqib dh jadi Cikgu.)

umpama skandal Micheal Jackson dan kanak2 lelaki.hahahahaha! :)

pencari sejati said...

cik monis~
ko pun lg la lmbt dpt elaun...
hahaha

note
beban2...

abe
padan muke??
wat??
sampai hati ko...
huhuhu..
bg la kate2 sayang ker..
kate2 semngt ker..
br btol..
hahahah

franky!!
pe nie??
mane ad cm skadel micheal..
xelok tau ko nie..
die dh jd sedare seagama kite...
pe la ko nie..
xelok..
berdose...
insaf la franky...