Jan 3, 2009

DeMoNs bAnTaHan

sumer rakyat MALAYSIA sudah sedia maklum dgn serangan israel lahanat ke atas negara palestin. kekejaman yg mereka lakukan terhadap saudara2 kite mmg xdpt dimaafkan. menyerang negara yg mempunyai kiblat pertama umat islam. sungguh lahanat, jahanam, terkutuk, n dimurkai oleh ALLAH.

di seluruh pelusuk dunia, manusia2 yg berhati perut trutama nye umat islam sendiri mengecam perbuatan israel terkutuk 2. di mana2, pasti ad demonstasi dilakukan.
smlm, ari jumaat, aku g teluk intan. tujuan sebenar aku ke sane adalah untuk menziarahi YAN atas kematian ayah nya. takziah diucapkan(al-fatihah). aku, abe, sopek n rock ke sane sebagai mewakili batch untk mengucapkan takziah kepada YAN.

pas2, kami solat jumaat di Masjid Daerah Teluk Intan. selepas solat, solat hajat diadakan untk saudara2 islam kita di palestin. demonstarsi secara aman juga diadakan. berikut merupakan gambar2 ketika demons ini diadakan di perkarangan masjid daerah.

jahanam yahudi!!
jahanam Amerika!!
Go 2 HELL GEORGE BUSH!!

WARGA TELUK INTAN MENENTANG PENCEROBOHAN YAHUDI DI PALESTIN

antara orang ramai yg menyertai perhimpunan ini


bendera Amerika dan zionis



sebelum di bakar




habis dibakar!!

timbul byk perkara di fikiran aku. bermain-main di otak ku terhadap beberapa perkara. musykil dibuatnyer. aku perlu memikirkan perkara ini dahulu sebelum meletakkn apa2 keputusan. dalam khtubah jumaat juga, menyatakan kekejaman yg dilakukan oleh zionis durjana.
kupasan mengenai perkara ini perlu lebey lanjut lg tetapi aku nie bukan nya pakar untk meletakkn apa2 perkara yg berkaitan agama. perlu dahulu mendapatkan penjelasan n bimbingan yg lebey arif.
pape pun, sungguh terkutuk perbuatan keji zionis 2!!!

p/s: semoga ALLAH membantu umat islam disana.

6 comments:

note said...

aku pn nk wat demotrasi gak...
mari kita doa sama2 moga palestin dberikan keamanan..
tapi ingat pa yang berlaku da hikmahnya..
ynpa peperangan dipalestin umat islam xmgkin kan bersatu..tol x Z??

syaza said...

ntah...sy x tau nk komen apa...
sebb sy budk lg
nway i hate war tp
sy stuju dgn abg naqib..
semoga ALLAH membantu umat Islam d sana...
sama2 kita doakan kebahagiaan umat Islam d dunia dn d akhirat...
aminn...^.^

Adib said...

tp makan mcD gak huah ua hua

~cik manis~ said...

doakan kesejahteraan diorg..
x akan aman hidup zionis laknatullah tu dia kacau hidup org Islam.

nurul afifah sya-irah abd nasir. said...

first:nak boikot products israel gile susah.kfc,mcd,NESTLE(yg kite suke sgt tu.hha),ape lg???too much.
second:org Islam pandai tp not now.zaman dulu je agaknye.coz org melayu yg islam tu RAMAI GILER tp yang BETUL2 ISLAM :)..
third:ISRAEL,US,ZIONIS .just kick their ass:p...hope obama bwk prubahan kt US tu.:(

pencari sejati said...

note
btol pe yg kamu kate

adik syaza
ALLAH akan sentiasa membantu kite

adib
ko pun makan gk... hahaha
(bile ko nk belanje beli al-Quran?)

cik monis
btol3... moga ALLAH membalas segale kekejaman zionis durjana

saerah
mmg susah..
tp kalo ad kesanggupan, pape pun bley dilakukan..
obama? juz wait n see..
mayb.. it is impossible